COM TREBALLEM?

CENTRES D'INTERÈs

Els centres d’interès ens ofereixen l’oportunitat de poder treballar les diferents àrees del coneixement de manera globalitzada i basada en un tema escollit pels mateixos infants i consensuat per tot el grup sorgit del seu interès. Les matemàtiques, llengües catalana i castellana, coneixement del medi… totes les àrees tenen cabuda dins dels centres d’interès.

SortidES a l'entorn

Un dels avantatges més grans que té l'escola de Mura és l'entorn immillorable que l'envolta. Això ens dona una gran oportunitat per poder treure l'aula fora de l'escola i experimentar i aprendre de primera mà amb la naturalesa i els diferents fenòmens que la regeixen.

Caixes d’aprenentatge

Les caixes d’aprenentatge són una varietat de reptes d’àrees i temàtiques diferents l’objectiu de les quals és aconseguir desenvolupar el treball cooperatiu i l’autonomia de l’alumne a través d’una proposta guiada.

Treball sistemàtic

El treball sistemàtic ens permet treballar tot allò que no es pot assolir de manera autònoma i necessita el guiatge d’un docent. Amb el treball sistemàtic oferim l’espai per poder treballar amb més deteniment aquells conceptes més complexos o pautats com per exemple conceptes matemàtics o normes ortogràfiques.

PLA DE TREBALL

Ens permet posar en pràctica tot allò que hem estat aprenent a les sessions de treball sistemàtic. Són un conjunt d’activitats que es realitzen de manera autònoma i que posen a prova el nivell d’adquisició d’aquells conceptes apresos prèviament a les sessions de treball sistemàtic.

TARDA DE JOCS

Cada divendres tarda aprofitem per ajuntar-nos amb la llar d’infants per oferir diferents propostes lúdiques perquè tots els infants de l’escola puguin trobar-se i gaudir conjuntament. Les propostes de joc van canviant cada setmana i es troben tant dins l’edifici principal com a la llar d’infants.

TAC

Un cop a la setmana aprofitem per treballar amb les noves tecnologies i oferir als infants l’oportunitat de conèixer el món digital des d’una perspectiva d’aprenentatge i seguretat digital. Muntatge i desmuntatge d’ordinadors, detecció dels diferents components que formen un ordinador, ciberseguretat o creació i programació de robots són alguns exemples del tipus d’activitats que portem a terme al centre a les hores de robòtica.

COMBO MUSICAL

Amb col·laboració amb l'escola de música del Pont de Vilomara, un cop per setmana, els infants realitzen l'activitat de combo. Allà aprenen a tocar diferents instruments en grup per acabar interpretant una peça sencera. Aquesta activitat la realitzen durant l'horari lectiu i s'inclou dins el projecte educatiu del centre.